Het juiste moment

Ingesteld voor jouw bedrijf en merk.

Transformeer naar een klantgerichte, pro-actieve organisatie

Een relevant bericht via het juiste kanaal naar je klant. Dat is wat wij automatiseren.

Gekoppeld aan je dealer of garage management systeem berekent ons programma de juiste contactmomenten voor je klant uit.

Sales en service uitnodigingen, handige informatie voor de klant voor een aflevering of werkplaatsbezoek en attente opvolging; het systeem doet het werk. Volledig automatisch.

Het bespaart je tijd én het levert bewezen extra inkomsten op.

 

Een geïnformeerde klant is een tevreden klant. 

De enquêteresultaten na een aflevering of bezoek bewijzen het: dank zij de berichten vanuit ons klant contactprogramma antwoorden klanten positief op de vraag of zij gecontacteerd werden en geven zij doorgaans een hoge score.

Ook voor al je campagnes

Zelf professionele e-mails maken. Of samen. Het hele jaar door.

Naast geautomatiseerde contactmomenten heb je met dit programma ook de tool in huis om campagnes te maken.

 

E-mail templates in de huisstijl en een AI-tekstgenerator

Maak je eigen e-mail templates in je huisstijl. Met een simpele drag-and-drop beweging bouw je eenvoudig je bericht. Een goed gevulde mediabank staat tot je beschikking en een AI-tekstgenerator helpt aan een goedlopende tekst.

 

Marketing kalender 

Wil je het dit jaar professioneel aanpakken, vul dan je marketing kalender met campagnes. Wij gaan je hierbij helpen met voorgevulde mailings die je met een druk op de knop verstuurt.

 

Zelf doen of uitbesteden

Veel autobedrijven maken gebruik van onze marketing ondersteuning. Dit kan zo hybride als je wenst. Van een paar tips tot volledige uitbesteding van je marketing. 

Sit back and relax

We léveren niet alleen het programma, we richten het ook voor je in.

We koppelen je data aan ons systeem

Je hoeft niets te doen. We regelen het met je DMS leverancier.

We richten het programma voor je in

Met contactmomenten, templates en teksten. Je kunt zelf aanpassingen doorvoeren of dit door ons laten doen.

We gaan van start

Na een korte uitleg kun je al van start met het programma. Maak gebruik onze trainingsmodule of helpdesk.

Ons programma hoeft niet geïnstalleerd te worden, het draait online. Het is vanuit het autobedrijf bedacht en om deze reden eenvoudig in gebruik. Het effect van gestructureerde communicatie door positieve reacties van klanten is direct merkbaar.

Wat kun je met het programma doen?

Verstuur automatisch relevante contactmomenten via e-mail, SMS of fysieke kaart. Voor sales en naverkoop. 

Bel je klant met een goede reden. Voor bijvoorbeeld onderhoud, APK keuring, na een bezoek of aflevering. Relevant voor de klant en zuiver berekend door het systeem.

Kan een contactmoment niet met data berekend worden dan kun je een voorgevuld spontaan bericht versturen. Bijvoorbeeld als de auto gereed staat, een wisselstuk op stock is of de klant een afspraak gemist heeft.

Voer in logische stappen een campagne uit door een e-mail of sms te koppelen aan een klantenselectie. 

Maak je eigen communicatiekalender in een overzichtelijke tijdlijn of activeer campagnes die door je importeur of dealergroep zijn klaargezet voor je bedrijf.

Maak klant- en autoselecties op basis van leeftijd, bezitsperiode, laatste bezoek, openstaande service acties en meer. Modelbepaling is gekoppeld aan het VIN en altijd zuiver.

E-mail dekking, service retentie, afspraakscores, e-mail statistieken, lijstjes om de data hygiëne in orde te brengen en klanten die je bent verloren. 

In de huisstijl van je bedrijf of merk maak je eenvoudig goede e-mail en SMS berichten. Drag and drop, kan niet misgaan.

Beheer de contactmomenten die zijn ingesteld voor je bedrijf. Stel het moment van uitrekenen zelf in en pas e-mail of sms sjablonen aan. Simpel in gebruik en zonder ontwerpkennis te gebruiken.

Meer werkplaatstraffic nodig? Verdere digitalisering van je processen? Via de webshop kun je extra campagnes en diensten activeren. 

Kopieer een gegevens vanuit Excel, plak de selectie in de Contactmodule en sla de data op voor directe communicatie.

De permissie om een klant te mogen mailen, een sms te sturen of te bellen wordt uit je DMS overgenomen door de Contactmodule. De permissie wordt ook via e-mail afgevangen.

Uploadt je beelden die je wilt gebruiken in je communicatie. Het systeem helpt je om er een goed formaat van te maken. Ook voor bijvoorbeeld prijslijsten of andere documenten.

Wat heb je wanneer aan wie verzonden en is het aangekomen, gelezen of is er geklikt op een link. Het wordt allemaal in beeld gebracht.

Garanties die je krijgt

Meer inkomsten door actieve communicatie
Minder werkdruk werkplaatsreceptie
Minder klantenverlies

Klant contactprogramma voor het autobedrijf.

Geen klant meer uit beeld en extra inkomsten zonder inspanning.

Geautomatiseerde berichten voor je klanten
Sales en after sales contactmomenten
Gekoppeld aan je Dealer Management Systeem

Veelgestelde vragen

Dat kan al binnen enkele weken. We zijn wel afhankelijk van de levering van de data door je DMS leverancier. 

Ja, ook als je leverancier hier niet onder staat

  • Autoline
  • Carfac
  • Car-IT
  • Carya
  • EVA
  • I’Car
  • Incadea.DMS
  • iReach
  • Keyloop
  • Kerridge
  • MIKA
  • WinCar
  • XDMS
  • X-Power

Ja, dat is mogelijk.

 

Nee. Het systeem is te gebruiken voor alle merken die je vertegenwoordigt. Je kunt kiezen of je een huisstijl per merk wilt opzetten.

Ja. Het programma is erop ingericht om met meerdere talen te werken.

Ja, dat kan. 

Ja. Via een videocall of desgewenst op locatie. De demonstratie kan in 15 minuten of zolang je vragen hebt.

Momenteel € 0,0025 per verzonden bericht

Momenteel € 0,12 per verzonden bericht

Zoveel als nodig is.

Ja. Wij zijn van oorsprong een marketing communicatie bureau voor de autobtanche en zijn je graag van dienst.

Om de werkdruk op de naverkoop te verlagen kan een klant beter tijdig uitgenodigd worden voor onderhoud. Met de online mogelijkheden en slimme opvolging profiteer je van een betere spreiding van het werk en minder telefoonverkeer.

Nee, voor de basiswerking is een videoinstructie voldoende. Om het idee intern te verkopen helpen we je uiteraard. Wil je alle modules gebruiken dan is een opleiding en onze actieve hulp wel nodig.

Dat is mogelijk

Nog een vraag voor jou

Hoeveel klanten heb jij vorige maand verloren?

We kunnen het je vertellen met ons systeem.
Had je iets willen ondernemen om dit te voorkomen?
Wil je relevant communiceren met je klanten?